Известие

Collapse
No announcement yet.

Оборотомерът спира да работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Оборотомерът спира да работи

    За няколко месеца за втори път хващам оборотомера че спира да работи. Проблемът изчезва при следващото палене на колата. Иначе всичко друго работи нормално
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

  • #2
    Извинявай колега, че ще ти ползвам темата, но и при мен прави чалъми оборотомера.Докато карам на 2-3 пъти го хващам да прескача, както километража също прескача,него го хванах между 60-70 държа на 60 подавам и за 1 секунда остава на място и изведнъж прескача и отива на 70.Дали може да е сензор който е при колелото или някъде по скоростната кутия.

    Благодаря предварително.

    И извинявай колега че ти ползвам темата.


    sigpic

    Comment


    • #3
      Като ви гледам и двамата сте с печки. По принцип на дизелите се взема сигнал за оборотите от генератора.
      Такова подскачане говори за искрене, тоест четките ви най-вероятно си отиват.
      Това са разсъждения по принцип, защото може да са взели и от другаде сигнал и да си плямпам пълни простотии.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        През лятото ремонтирах динамо с почти отишли си четки... нямаше такива симптоми, уредите на таблото си работеха напълно коректно. Според мен проблемът е другаде.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #5
          Вижте си датчиците за запалването,на 55-цата той е за оборотомера и е на кожуха на скоростите точно над маховика
          http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=118
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Иво - това за алтернатора беше за старите дизели с механично впръскване. В случая информацията за оборотите се получава от ECU - то.

            Според мен гореспоменаваните проблеми се дължат на лоши връзки към таблото или на студени спойки в него.

            По-повод скоростомера, едва ли проблемът е в сензор на колело, защото ако беше така, в този момент щеше да светне лампата на ABS -а.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:18.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Иво - това за алтернатора беше за старите дизели с механично впръскване.
              Не е,по-горе съм писал от къде е точно при тях но като гледам датчика на 156 разликата е един пин повече...не казвам,че е от там и на 156 но може да се откачи за проба.
              Alfa 155 1.9TD '97 EX
              Alfa 166 2.4 JTD EX
              Alfa 156 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                Не е,по-горе съм писал от къде е точно при тях но като гледам датчика на 156 разликата е един пин повече...не казвам,че е от там и на 156 но може да се откачи за проба.
                Не знам как е при 155, но при 156, 147, 166..........сензорът за оборотите е един и той служи на ECU - то за бизнеса със запалването. А пък ECU -то подава информация за оборотите на оборотомер и борд компютър.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Все си мисля че в моя случай ECU то знае точно колко са оборотите на двигателя, иначе трудно би работел коректно мотора. А алтернаторът си е 100% наред
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment

                  Working...
                  X